Regulamin zwrotów

Armoni Sklep Medyczny zwraca nabywcy w całości kwotę równą aktualnej cenie towaru. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Przy czym Sklep Medyczny Armoni nie przyjmuje zwrotów za pobraniem, w miarę możliwości prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, czy za pomocą poczty email.
Reklamacja rozpatrywana będzie w ciągu do dwóch tygodni od otrzymania przez Sklep Armoni produktów ze zwrotu.

Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania.

Informujemy, iż zgodnie z art 38 pkt. 5 ustawy o Prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 j.t.) prawo do odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, ze względu na ochronę zdrowia i ze względów higienicznych, nie przysługuje dla produktów, których oryginalne opakowanie zostało otwarte, rozpakowane, napoczęte lub w inny sposób zmodyfikowane.

Towar należy przesyłać na adres:
Armoni Arkadiusz Reszczyk
Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa
tel. 507 131 161

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.