I. Postanowienia Ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Armoni, dostępnego pod adresem www.armoni.pl
Sklep internetowy prowadzony jest przez Sklep Medyczny Armoni, z siedzibą Dobra 10, 05-410 Józefów, NIP: 5321667710, zwaną dalej „Sprzedawcą”.
Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: armoni.sklep@gmail.com, telefonicznie: +48 507 131 161 lub korespondencyjnie na adres: Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa.
II. Definicje
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze sklepu internetowego.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.armoni.pl
Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie internetowej www.orteo.pl umożliwiający utworzenie Konta.
Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.orteo.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
III. Zasady Korzystania ze Sklepu
Korzystanie ze Sklepu wymaga posiadania urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej.
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, działaniami osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
IV. Składanie Zamówień
Sklep www.armoni.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
V. Ceny i Metody Płatności
Wszystkie ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
Dostępne metody płatności obejmują:
-Przelew bankowy: w przypadku płatności tego typu płatności wpłaty dokonać należy na rachunek bankowy numer:
79102011270000100203619301 (PKO Bank Polski) / Armoni Arkadiusz Reszczyk / Dobra 10c, 05-410 Józefów / NIP: 5321667710 /. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
-Płatności online (np. przelewy24)
-Płatność przy odbiorze u dostawcy: za pobraniem.
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie do dwóch dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich oraz zagranicznych banków.
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
VI. Zawarcie umowy sprzedaży
Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera: potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, formularz odstąpienia od umowy, niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (paragon fiskalny/faktura), który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
VII. Dostawa
Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
Dostawa zamówionych produktów realizowana jest na terenie Polski.
Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że warunki promocji przewidują inaczej.
Termin realizacji zamówienia wynosi od trzech do czterech dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia w określonym terminie, Sprzedawca poinformuje Klienta o opóźnieniu i przewidywanym czasie realizacji zamówienia.
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać również osobiście w punkcie Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
VIII. Odstąpienie od Umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listownie lub pocztą elektroniczną).
Konsument zobowiązany jest do odesłania produktów na własny koszt w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconych produktów.
IX. Reklamacje
Reklamacja z tytułu gwarancji.
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta, dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu, dane gwaranta, szczegółowe informacje na temat towarów objętych gwarancją, dane dotyczące okresu trwania i warunków gwarancji, a także uprawnień przysługujących Klientowi z tytułu gwarancji – zawiera karta gwarancyjna dołączona do Produktu lub udostępniona na stronie Sklepu, gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotu z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży określonych w ustawie o prawach konsumenta, które przysługują Konsumentowi oraz podmiotowi z mocy prawa.
Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r., podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy, zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: armoni.sklep@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę, dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument lub podmiot Regulaminu mają obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt, Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania, w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem, Klient może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował już doprowadzić towar do zgodności z umową), w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem Sprzedawca odpowiednio: pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta, obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta lub podmiotu
w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy, odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
X. Ochrona Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów jest Armoni Arkadiusz Reszczyk.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, prowadzenia konta Klienta oraz w celach marketingowych (po wyrażeniu zgody przez Klienta).
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
XI. Własność intelektualna
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.armoni.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i są własnością Armoni Arkadiusz Reszczyk wpisanej do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Józefowa pod numerem: 6008, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Dobra 10c, 05-410 Józefów, NIP: 5321667710. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.armoni.pl bez zgody Usługodawcy.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.armoni.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.armoni.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.armoni.pl użyte są w celach informacyjnych.
XII. Postanowienia Końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Sądowe rozstrzyganie sporów:
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Armoni – Slep Medyczny
Żegańska 21/23,
04-713 Warszawa
czynne pn-pt 10:00-17:00
sobota 10:30-13:00
tel. (022) 812 08 95
email: armoni.sklep@gmail.com
NIP: 532-166-77-10
REGON: 015707038
Armoni. All rights reserved